New Years Eve 2011

A sosit.

Am avut un an dificil pot spune. Fara mari realizari, doar am continuat ce am inceput in 2009. Asadar ma bucur ca este gata.

Nu am asteptari foarte mari pentru anul viitor, dar cu siguranta eu sunt dispus sa iau decizii importante. Sper ca o sa fie mai bine din toate punctele de vedere si asta ma face sa astept putin nerabdator anul 2011.

Vreau sa mai fac un pas in a scapa de pesimismul ce ma caracterizeaza. Sa ma implic mai mult in activitati multiple si diverse. Sa cunosc cat mai multi oameni diferiti pana la urma.

Mi-ar placea sa mai gasesc in cineva sentimentul de camaraderie, prieten pe care sti ca te poti baza oricand. E greu de crezut ca mi se mai poate intampla.

Incerc sa imi gasesc un stil al meu personal. As vrea sa fiu diferit de ceilalti, dar cred ca asta imi face viata mai complicata.

Observ ca perioada sarbatorilor de sfarsit de an este si cea mai trista atunci cand nu ai pe altcineva. Daca e ceva drept in viata asta, este faptul ca toti imbatranim si timpul trece indiferent de ceea ce faci. Asta este singurul lucru care ne face egali.

Ca sa termin mai optimist, vreau sa spun ca nu-mi pierd credinta ca “Viata e Ok” si ca poate sa fie mai bine. E greu, dar cred ca un pahar de wiskey si unul de sampanie ma va ajuta!

La Multi Ani!

P.S.: Am pus imaginea asta in post, pentru ca m-am hotarat sa pun cate o imagine in fiecare post de acum in colo. Macar asa poate o sa fie ceva interesant in posturile mele.

There are no comments on this post.

Leave a Reply

