Do one thing everyday that scares you

Din melodia Baz Luhrmann – Everybody’s Free To Wear Sunscreen (post).

De mult timp mi-am propus sa fac asta, dar reusesc doar foarte rar. Mi se pare imposibil sa faci asta in fiecare zi. Pentru mine zilele trec prea repede si saptamanile mi se par identice. Imi dau seama de fiecare data cand cineva, cu care nu am mai vorbit de mai mult timp, ma intreaba ce mai fac sau ce mai e nou. Tot timpul am acelasi raspuns: nimic nou.

Zilele trecute totusi am reusit sa fac ceva de care imi era foarte frica. Nu sunt genul care promite ceva, iar apoi ii se face frica de eventualele consecinte sau altceva si se razgandeste in ultima clipa. Dar in general nu fac nimic daca  nu sunt invitat sau rugat. Nu ma mandresc cu asta, dar cred ca asa se intampla. Totusi am avut o idee sa inchiriez un apartament, si de cateva saptamani tot urmaream anunturile. De fiecare data insa, cand trebuia sa sun si sa intreb detalii despre un anunt insa, mi se facea un fel de frica si nu mai stiam daca asta este ceea ce vreau sa fac. Dupa cateva astfel de telefoane am stabilit o intalnire pentru o vizionare.

Pe drum spre aceasta intalnire si in cele 15min cat timp am vizitat apartamentul, am reusit sa-mi pastrez calmul gandidu-ma si la tigara pe care o aveam la mine si urma sa o fumez la intoarcere. Nu fumez prea mult si nu fumez de fata cu nimeni. Nici macar pritenii nu stiu ca am un pachet de tigari la mine in fiecare zi. Am inceput sa fumez cate o tigara pe zi, nici macar in fiecare zi, ca sa ma calmez si sa trag putin de timp pe drumul de intoarcere de la servici. Acum am zile cand fumez si doua tigari una dupa alta, dar nu mai mult … sau cel putin asa incerc. La fel am si zile cand nu fumez deloc. Cred ca fumatul are avatajele si dezavantajele lui cand vine vorba de viata sociala. Din puncte de vedere profesional cred ca este foarte bine sa nu se stie ca fumezi, dar cand vine vorba de stat “la o vorba” cu cineva poti sa fumezi o tigara doar ca sa pierzi mai mult timp acolo si asa poate ajungi sa discuti lucruri de o anumita profunzime. Intr-un fel regret ca nu am stiut asta mai devreme.

There are no comments on this post.

Leave a Reply

