De ce?

Probabil ca este o intrebare stupida, fara sens, dar de multe ori este singura intrebare pe care  pot sa o pun.

Foarte mult timp, chiar si acum, ma mai intreb de ce a trebuit sa plece cand aveam 13 ani.

Acum insa, aceasi intrebare, alt subiect.

De ce .. nu ma suna. De ce nu imi da un mesaj. De ce nu imi da un semn. De ce nu suntem impreuna deja.

Si pot sa ma gandesc la diverse motive.

Poate ca parul meu este prea simplu aranjat, prea normal. Poate pentru ca nu stiu sa vorbesc. Pentru ca nu am destui bani si o viata prea obisnuita.

Poate pentru ca nu ma cunoaste destul de bine. Si acum cred ca exagerez putin.

Poate pentru ca ii este frica; frica de ce vor spune ceilalti, frica ca nu ne potrivim. Si acum am exagerat prea mult asa ca ma voi opri.

 

Imi ramane doar sa fiu destul de puternic pana la sfarsit, si de fiecare data cand voi avea ocazia sa-i arat ca ma intereseaza, ca imi doresc.

Sper sa ma ajute Jack si prietenii Haineken&Co.

There are no comments on this post.

Leave a Reply

