Clipa cea mare

So… clipa cea mare a sosit.

Implinesti 19 ani. Din nou. Pentru a n-spea oara.

LMA?! In ultimii ani nu-mi aduc aminte o zi de nastere in care sa ma simt bucuros. Sa zic ca uite ce-am reusit anul asta.

Totusi anul asta am reusit ceva. Mi-am propus sa ma mut singur si sa vad cum e. M-am mutat, dar nu pot sa zic ca am facut prea multe.

Si totusi, ziua de nastere ar trebui sa fie un motiv de bucurie. Dupa cum zicea mai demult un coleg, e un motiv sa bei si sa te imbeti.

Dupa spusele tuturor anii cei mai frumos aproape au trecut. Iar tu nu ai avut parte de ani frumosi. Sau cel putin, nu in ultimii 10 ani.

Si toti spun ca inca totusi mai ai cativa ani frumosi, pana cand ajungi la varsta de 30 de ani cand totul se va inrautatii.

Dar eu astept ca lucrurile sa se imbunatateasca pentru mine.

There are no comments on this post.

Leave a Reply

