Timorat

Timorat – dex – Stăpânit de frică sau de emoție; temător, intimidat, speriat

Da… astazi am facut un pas spre fericire. Desi nu este al meu, este asa cum cred ca am vista, sau am avut un deja vu, de multi ani.

Si tot astazi, o tiganca, care vroia sa-mi ia bani pentru parcare ilegal, m-a facut timorat. I-am dat totusi, pentru ca nu vroiam sa ma pun rau cu ei inca de la inceput.

– Trebuie sa platesc ceva?
– Pai, normal. E ceva gratuit in ziua de astazi?! Intri in parcare si platesti.
– Dar eu stiam ca programul e bla bla bla
–  Bine platesti daca vrei.
– Ah, dar nu am marunt.
Da sa plece… dar ma duc inspre ea si ii spun
– 
Ai sa-mi dai rest la 10 lei?
– Cat sa-ti dau rest?
– Pey, cat crezi ca ar trebui sa-mi dai rest?! Ai sa-mi dai rest 5 lei?
– Da, normal ca iti dau rest 5lei, dai cat vrei. Ce esti asa timorat?!

Are dreptate, dar nu stiu din ce cauza sunt asa de timorat. Poate pentru ca nimic nu este sigur in viata mea. Nici macar prietenii, nici macar casa, nici macar familia. Totul poate disparea in orice clipa. Si totusi nu dispare, pentru ca, dupa acelasi rationament, si Pamantul poate disparea in orice clipa.

Stiu ca daca nu as mai fi singur mai tot timpul, daca as avea si eu pe cineva, daca as avea un scop in viata, macar pe termen scurt-mediu, nu as mai fi timorat.

 

There are no comments on this post.

Leave a Reply

