Un porc care se uita dupa o girafa

Am gasit titlu pentru povestea mea, una din temele importante ale blogului de fatza.

Daca mai am mici ezitari, sper pana la urma sa nu mi se potriveasca, la cea de-a doua parte este exact cum trebuie.

Si acum sa povestesc cum am ajuns la prima caracterizare.

E simplu. Intr-un moment din existenta mea, eram mic, taica-miu a facu, o oarecare, prostie. Sau cel putin asa am acceptat lucrurile. Si am auzit pe cineva zicand: taica-tu e un porc, de aea…

Oki atunci, daca si eu sunt tot un porc. La felul in care s-ar putea interpreta ca m-am purtat ai putea zice.

Nu ai avut curajul sa te duci sa-i spui macar p vorba…. Gandedte-te cum s-ar purea ea simtii…

Pe de alta parte, comparatia dintre un porc care se uita la o girafa, sperand sa aiba o oarecare relatie cu aceasta, nu stiu cum gandeste saracu animal deci nu dezvolt mai mult, se potriveste.cu situatia mea.

Ce sanse sa am la o fata ca ea. Cam aceleasi cu sansele sa vezi o girafa plimbandu-se prin savana, cu un porc pe langa ea.

Va trebui sa traiesc cu asta. Sa sper ca e adevarat ca si porcul are aripi si zboara, de la redbull, sau ca sunt mai mult un fel de catzelush Courage, the cpwardly dog, si ca o girafa ar putea sa i se para simpatic sa umble cu el…

Sper sa zica o data: auzi … ce-ar fi sa fiu cu ala… asa de fun… ar fi fun 🙂

Pana atunci, poate o sa explic de ce girafa…

There are no comments on this post.

Leave a Reply

