f bine crescut

cineva mi-a zis dupa ce imi “tot” ceream scuze ca am dat mingea tare.
“de ce iti ceri scuze?”
nu stiu, din obisnuinta probabil
“pt ca esti f bine crescut.”

as vrea sa aiba dreptate. as vrea sa raman asa, sa nu fiu un profitor ordinar. ce obtin sa fie pe meritul meu. dar si asta este relativ.

viata asta, si lumea asta este fucked up rau de tot.

“nu cunosc pe nimeni, nu pot sa am incredere in nimeni” altcineva spunea. si eu sunt la fel, dar n-am putut spune asta. poate daca imi spunea in particular… desi trebuia sa spun indiferent.

ma tot chinui cu intrebarea oare de ce nu si-a dat seama. macar ea!

dar adevarul este ca oamenii sunt “prosti”. se lasa fututi de profitori, iar apoi isi dau seama. daca nu cumva incepe sa le placa si fac acelasi lucru altora.

eu o sa raman singur pana voi gasi pe cineva care sa vada ce vad eu. si atunci ma rog ca eu sa fiu pregatit, si sa nu fiu “prost”. imposibil probabil!

There are no comments on this post.

Leave a Reply

