best year of my life

nu am crezut ca voi spune asta vreodata. un cliseu, care nu inseamna nimic.

dar ma uit peste pozele de anu’ asta, si imi dau seama ca a fost cel mai frumos an al meu.

intotdeauna am zis ca in 2013, sau ’13, imi voi schimba viata complet, si lucrurile vor fi bune si pentru mine…. intr-un final.

nu pot sa zic ca s-a intamplat ceva deosebit, in esenta sunt acelasi, inca imi lipsesc multe experiente pamantesti, firesti.

totusi a fost un an foarte special. nu m-am simtit singur, am avut prieteni aproape, am fost plecat de mai multe ori ca in oricare an, poate n-am apreciat destul la momentul respectiv.

ma bucur ce am trait, si imi voi aduce intotdeauna aminte cu bucurie de anul acesta, de primavara si vara 2013.

sunt constient ca nimic nu ramane neschimbat, si ca trebuie sa ma schimb tot timpul ca sa ajung cat mai aproape de ceea ce vreau.

sunt constient si de faptul ca unii prieteni ma vor uita cu timpul, dar eu imi voi aminti de ei asa cum au fost acum. asa cum am petrecut zilele si noptile din luniile lui 2013.

intotdeauna voi ramane tanar ca vara lui 2013, lipsit de griji si vesel de fiecare intamplare.

nu as fi putut cere mai mult, din pacate viitorul cere sacrificii, sper sa fac alegerile potrivite si compromisurile corecte.

nu stiu care va fi destinatia finala, dar cu siguranta merita drumul si invat in fiecare zi sa ma bucur de el.

yøur_life 2013

There are no comments on this post.

Leave a Reply

