#alegeri2014 prostanaci

ca sa nu lungesc postul asta, am sa spun direct…

in primul tur am votat cu iohannis, deci per ansamblu mi-a facut o impresie mai buna decat ponta, chiar daca are in spate pe unu ca blaga care si daca ar latra mi-ar inspira mai multa incredere

in turul doi: “am votat cu amandoi”

da, mi-am anulat votul pt ca deja toti prietenii mei de pe fb sunt pro iohannis si parca au inceput sa-i copieze pe ceilalti, parca au inceput sa vb ca cei de la antena 3

nu exista alb si negru, rau si bun, nu poti sa zici ca psd-ul a inceput sa fuga cu urnele de vot pe siteul oficial acl!

si daca ar fi asa, aia tot romani sunt… trebuie sa te intrebi cum ai putea sa-i ajuti nu sa arati cu degetul.

mi-e cam scarba de ambele tabere, si in general de sustinatori fanatici!

si inca ceva, oarecum meritul lui ponta pt ca el a iesit repede sa spuna ca a pierdut 🙂 …
#peoplehavethepower

asta ar fi singurul lucru bun din toate manifestarile si postarile pe fb puiemonta-gen… au aratat ca poporul are puterea si politicienilor trebuie sa le fie frica, sa respecte, poporul, si nu invers.

There are no comments on this post.

Leave a Reply

