palma

cum poate sa-ti traga viata uneori o palma…

si normal ca o sa pupi si apreciezi palma dupa aia pt ca ti-a aratat unde gresesti si unde pierzi timpul

in cazul meu palma asta este A.

lectiile sunt grele si dureroase, dar daca n-ar fi asa nu le-ai simti

de cele mai multe ori par nedrepte, macar in prima faza

important e sa inveti din greseli, si sa ai puterea sa faci altele, fara sa le repeti

se pare ca dragostea , sentimentul de simpatie nu este reciproc šŸ™‚

nu are sens sa ai regrete, bucurate de fiecare clipa.. de ex acum, eu singur in dormitor, incalzindu-ma in fata unui resou electric, intr-un apartament din centrul capitalei.. ce moment

ce trebuie sa-mi dau seama este de ce nu m-am bucurat de prezenta A. cu o seara inainte… aparent ca sa par matur in fata prietenilor mei. dar eu trebuie sa fac ce simt, ce gandesc…. problema era berea si paharul de vin care imi amortisera simturile si gandirea. cred ca trebuie sa incepi sa bei dupa ce te-ai hotarat ce vrei sa faci šŸ™‚

There are no comments on this post.

Leave a Reply

