2015 … best yet

am spus ca revin cu detalii despre cum a fost 2015 pentru mine… nu stiu cat voi reusi acum sa relatez, pentru ca scriu de pe telefon, pentru ca sunt inca in stare de soc

dar, anul 2015 a fost extraordinar pentru mine

ziua mea petrecuta in Australia, chiar daca eram cu jobul si nu a fost doar distractie

mers la mare la sunwaves cu ‘prieteni’ noi, deci exista si minusuri.. si inca de doua ori

concertul robbie wiliams la bucuresti, chiar daca am murit de sete dar am avut companie buna

zilele bucurestiului cu prietenii , chiar daca n-am fost cuminte

excursie in budapesta, pe orice cost, chiar daca nu s-a intamplat nimic

mers in copenhaga singur, cu jobul iar dar acolo am primit cel mai misto mesaj… ce faci, cu ce te lauzi

asta a fost inceputul primei mele relatii, ce a decurs de acolo a fost spectacol… chiar daca aparent deja m-am despartit

au urmat 2 luni de zile perfecte, asa cum nu puteam sa-mi imaginez… aparent doar pentru mine

un craciun mai frumos n-am avut, un an nou cu sarut la miezul noptii n-am mai avut… dar nu eram sigur de nimic pana in ultimul moment

o despartire foarte tare, care m-a invatat multe, mai ales ca timpul pe care-l avem e scurt si trebuie sa-l cheltuim iubind

acum nu stiu care va fi continuare in 2016 … but bring it on

 

de un lucru sunt sigur.. voi avea pentru a 3 a oara o varsta rotunda … sper sa ajung asa cum gandesc

There are no comments on this post.

Leave a Reply

