despre ea (2)

eu eram prea dus cu pluta … asta clar

probabil de la serviciu, de la tot ce fac, de la ‘familie’, de la tot stresul in care ma aflam … nu imi era bine deloc

eram happy, sau ma afisam happy tot timpu … dar nu eram bine deloc

off topic: clar trebuie sa fac ceva cu viata mea, o schimbare majora. nu zic neaparat sa-mi schimb jobul, dar sa-mi schimb perspectiva asupra jobului, asupra tot ce fac, asupra ‘familiei’, asupra mea, ce mi se intampla!

ea a incercat … si dupa cum a spus a incercat de mai multe ori … dar n-a avut cu cine!

nu e vina ta … in punctul ala de jos in viata ai fost … mental vorbind, self esteem daca vrei

ce trebuie sa inveti e ca:

– anumite greseli nu se iarta , nici macar daca sunt involuntare, nici chiar daca e vorba de dragoste (nu poate fi asa peste tot!)

multumesc A. pentru tot ce mi-ai aratat, pentru tot ce m-ai invatat, pentru tot ce mi-ai dat! mi-ai dat o alta dimensiune!
sper ca la un moment dat sa-ti zic asta fata in fata. sper din tot sufletul sa ajung acolo, macar sa-ti scriu asta. sper ca stii cat de mult iti multumesc!

chiar sper asta sa nu fie tot, timpul va arata, imi doresc mult sa te vad din nou! de fiecare data va fi o placere pentru mine de care sper sa fiu suficient de prezent, constient, sa o traiesc, sa ma bucur de ea!

nu voi fi niciodata suparat pe tine , si te voi dori mereu!

There are no comments on this post.

Leave a Reply

