despre ea

probabil cel mai greu lucru de acceptat este faptul ca eu am dat totul, absolut totul… si ea a zis nu

desi ea m-a ales, desi eu cred ca poate functiona, si chiar bine

e adevarat, nu stiu daca vreau sa ma multumesc cu ceva acum, dar pentru amandoi era ce trebuie acum

in perioada asta de pauza mi-am dat seama de un lucru … cred ca o iubesc, cred ca asta inseamna iubire

stiu ca nu sunt singurul care trece prin asa ceva, stiu ca e normal ca mie sa mi se para perfect si ei nu

problema e ca e foarte dezamagitor totul, sau problema a fost ca mi-am pus prea multe sperante

dar nu aveam cum altfel tinand cont ca ea a fost prima

nu regret ce am facut, stiu ca am facut toate greselile posibile … speram, de fapt as vrea doar, ca ea sa inteleaga asta si sa treaca de aparente, sa vada esentialul

au trecut 9 zile … nu e tarziu … nu e niciodata tarziu … nu-mi fac sperante

eu vreau sa raman atent la ce traiesc, la cei din jur

nu vreau sa urasc pe cineva, am urat… dar nu mai vreau … e foarte usor … sa iubesti, sa intelegi e mult mai greu

nu zic sa ramai cu cineva daca nu-ti face placere … nu zic sa dramatizezi!

eu tot va trebui sa-i scriu, ceva light, happy…. dar cam asta va fi tot ce pot face eu ca sa nu fortez nimic

nu este nimeni vinovat pentru ce s-a intamplat … totul a fost foarte misto … acum, eu sunt doar de parere ca inca este ce trebuie pentru amandoi in perioada urmatoare …. dar se pare ca ea e de alta parere … tough luck

There are no comments on this post.

Leave a Reply

